fbpx
למעלה
Image Alt

טוריסמו פיליפינו

טיול בפיליפינים – טיול בגן עדן…

  • מתכננים טיול בפיליפינים?
  • טיול המשלב טבע, חופים ונופים עוצרי נשימה?
  • מחפשים מידע שימושי אודות המדינה?

בדף זה ריכזנו עבורכם את הדברים שהכי חשוב לדעת לפני טיול בפיליפינים. הערים הגדולות, המקומות הפופולאריים ביותר, החופים, שמורות הטבע, החיות וכמובן – האיים. הצוות של 'טוריסמו פיליפינו' כאן לשירותכם – אנחנו יושבים בפילפינים!

 

טיול לפיליפינים – היעדים הפופולריים


שווה צפייה!
המקומות הכי יפים בפיליפינים:

טיולים בפיליפינים – קצת רקע

הפיליפינים מורכבת מ-7,107 איים. הנופים המגוונים והשטחים העצומים שבה מבטיחים הנאות רבות ואינסוף אפשרויות שונות לטייל. הפיליפינים נחשבת לסביבה הביולוגית העשירה בעולם ונמצאת ברשימת המורשת העולמית של אונסקו. כמו כן, המדינה עשירה במשאבי טבע והינה בעלת תרבות עשירה וצבעונית. השילוב של תרבות עשירה, טבע פראי ותושבים ידידותיים במיוחד – מבטיח לכל מטייל טיול מהנה ומרגש.

מרבית אוכלוסיית הפיליפינים הם נוצרים, למעשה הכנסייה היא הגוף הדומיננטי במדינה. מלבד הנצרות ניתן לראות את הדת המוסלמית באחוזים קטנים יותר בעיקר באי הדרומי מינדנאו ובקהילות סגורות באיזור קיאפו אשר במנילה.

במסגרת טיולים בפיליפינים תוכלו להנות ממפגש עם בעלי חיים מיוחדים, להגיע אל חופים לבנים ומבודדים, לשייט בין איים קטנים ולאכול את ארוחתכם על אי בודד. אם יבוא לכם להתפנק, תוכלו גם ללון במלון יוקרה לאחר יום ארוך של טיולים ביעדים המדהימים של הפיליפינים…

טיפים לטיול בפיליפינים

מתי להגיע לפיליפינים?

בשנים האחרונות חל שינוי במועד תחילת העונה הרטובה בפיליפינים ולכן רצוי להגיע מעט אחרי תחילת חודש אוקטובר ואפילו עדיף סביבות אמצע נובמבר. עד לשנים האחרונות, החודשים יוני, יולי ואוגוסט היו גשומים מאוד ומרובי טייפונים. אולם גם זה השתנה. העונה היבשה התארכה לה ויש פחות ימי גשם בחודשים אלו.

יש לזכור, כי מטיילים רבים מגיעים לצפון הפיליפינים דווקא בחודשים יולי-אוגוסט על מנת לחזות בטראסות האורז בשיא יופיין ובצבען הירוק המרשים. יחד עם זאת, גם כשטראסות האורז אינן ירוקות, אלא מלאות במים, הן מרהיבות ביופיין בשל השתקפות השמים במים שממלאים את הטראסות (נוצרת אשליה אופטית של מראות על גבי ההר).

ומעל הכל – זכרו כי הפיליפינים היא מדינה טרופית עם שינויי מזג אוויר לא צפויים. על כן יש להיערך לימי גשם ואף לטייפונים בכל ימות השנה. לגבי טייפונים, מדובר בסופות מרובות גשמים ורוחות אשר בד״כ שוהות בפיליפינים 3-4 ימים ורובן אינן משפיעות כלל על הפעילות.

עונות בפיליפינים – הסבר מורחב

איי הפיליפינים – 5 יעדים נבחרים שחייבים להכיר!

בין 7,107 איי הפיליפינים ניתן למצוא מספר איים שבשנים האחרונות תפסו כותרות בארץ ובעולם, וביניהם, האי בורקאי שקיבל את התואר הנחשק 'האי הטוב בעולם לשנת 2012' וממשיך לצבור כותרות מדי שנה. האי פלוואן שבו נמצא הנהר התת-קרקעי שזכה אך לא מזמן לתואר ׳אחד משבעת פלאי תבל׳, ובנוסף לנהר התת-קרקעי באי פלוואן זכה איזור אל-נידו למספר כתבות מחמיאות ביותר על בתי הנופש המדהימים באיזור, על הלגונות המטריפות שבו וכמובן אפשרויות הנופש המגוונות בו.

בנוסף ליעדים העוצמתיים בורקאי, פלוואן ואל-נידה – יש להזכיר 2 יעדים נוספים: העיירה ויגאן שזכתה לתואר ממש לא מזמן ובנוסף אליה טראסות האורז של בנאווי – אתר אונסקו מפורסם והאתר שנחשב הפלא השמיני של העולם.

 

הפיליפינים


פיליפינים – נופים עוצרי נשימה

כל מבקר בפיליפינים ימצא את החמימות והחברות עוטפות אותו ומושיטים לו יד בידידות והפיליפינים תמיד מוכנים לקבל את פניו בחיוך. החופים היפים ובכלל מכלול האיים. אתרי הצלילה הממכרים. רכסי ההרים השופעים ומפלים רבים מקשטים כל פינה. כמו כן יש את פלאי הטבע, אשר רק בפיליפינים ניתן למצוא.

מנילה – עיר ללא הפסקה וחיי לילה תוססים

עיר הבירה היא מנילה וכדאי לדעת שמדובר במדינה השלישית בגודלה בעולם במספר דוברי האנגלית. מנילה היא עיר ללא הפסקה, ממש כך! במנילה ניתן למצוא אתרים היסטוריים לטיולים במהלך היום, אתרים שיקחו אתכם מאות שנים אחורה, אל העבר הכואב וגם השמח של מדינת הפיליפינים. לאחר ימים ארוכים ומהנים ברחבי מנילה, תוכלו להינות מחיי לילה שוקקים במועדונים המתאימים לכל כיס וכל סגנון.

טיולי יום מושקעים במנילה וסביבתה

במהלך שהותכם במנילה, תהיה באפשרותכם לטייל באתרים הקרובים למנילה, כגון, הר הגעש תאאל (Taal) הנחשב להר הגעש הקטן בעולם ונקרא גם ׳אגם בתוך אגם׳, תוכלו לצאת לטיול יום במפלי פגסנחאן(Pagsanjan), שם תהנו משייט שינתק אתכם מההמולה בעיירה ויביא אתכם אל המפל המפורסם, שם ד״א צולם חלק מהסרט אפוקליפסה עכשיו (למי שזוכר ומכיר).

ליד מנילה תוכלו למצוא אתרים רבים וטיולי יום מלבד הטיולים המפורסמים למפלי פגסנחאן ולהר הגעש תאאל. תוכלו להנות מטיפוס על הר הפינאטובו המפורסם וממוקם בפמפנגה, שם גם תוכלו להנות מרכיבה על רכבי 4×4 המופעלים ע״י המקומיים, להנות מטיול טרקטורונים מדהים ולסיים בספא וולקאני מדליק בסביבת הר הגעש.
דרומית למנילה תמצאו את ה״עמק הנסתר״ באנגלית – Hidden Valley, זהו מתחם ענק של בריכות טבעיות, חמות וקרות ומימיהן מגיעים ממעיינות באיזור, בטיול בתוך העמק הנסתר תוכלו להינות מהליכה נעימה בין מפלים נהדרים ויער גשם מוריק עם עצי Amlang בני מאות בשנים.

החלוקה לאיי הפיליפינים

הפיליפינים מחולקת לשלוש קבוצות איים הנקראים ׳לוזון׳(Luzon), ׳ויסאיאס׳(Visayas) ו׳מינדנאו׳(Mindanao), אלה מחולקים ל-17 איזורים (Regions) אשר בתוכם ישנה חלוקה לפרובינציות, ברנגאי(איזורים בתוך הפרובינציות) וכך הלאה…
במפה המצורפת ניתן לראות את החלוקה לקבוצות האיים והאיזורים השונים בפיליפינים, כאשר מרבית אתרי התיירות הידועים מתרכזים בקבוצות האיים ׳לוזון׳ ו׳מינדנאו׳.
כדאי להכיר – מפת הפיליפינים…

טיולים בפיליפינים – היעדים החמים שאסור לפספס…

היעדים ה׳חמים׳ של הפיליפינים ושכלולים במרבית המסלולים של טיולים בפיליפינים הם: טראסות האורז של בנאווי שבפרובינציית האיפוגאו שבצפון האי לוזון(Banaue / Batad), סגאדה(Sagada) העיירה הקטנה והמקסימה אשר נמצאת כשעתיים נסיעה מבנאווי. צפונית לבנאווי תמצאו את קאלינגה(Kalinga), שם נמצאת אגדה חיה בשם ׳וואנג אוד׳(Whang Od) – המקעקעת האחרונה של הפרובינציה, שם גם תוכלו לחוות ראפטינג מצויין אשר פעיל במיוחד לאחר עונת הגשמים בפיליפינים. מלבד אלו באי לוזון ניתן למצוא את האתרים: הר הגעש פינאטובו(Pinatubo), הר הגעש תאאל, מפלי פגסנחאן, העמק הנסתר וגם את איזור בטאנגס ופווארטו גלרה(Puerto Glaera) הידועים באתרי הצלילה המרתקים שבהם.

מקום קסום ושמו פלוואן

פלוואן(Palawan), האי המדהים, שייך גם הוא לקבוצת האי לוזון תחת איזור מימרופה. שם תוכלו למצוא את הנהר התת-קרקעי המפורסם, אלנידו(El-Nido) המדהימה וגם האי קורון(בוסואנגה)(Coron) הממוקם צפונית לאי פלוואן.

בקבוצת איי הויסאיס ניתן למצוא  את האי בורקאי(Boracay) המפורסם, את איזור אילו אילו (Ilo Ilo)הבתולי שם נמצא האי גימארס(Guimaras) המפורסם בפרי המנגו המתוק באיזור, האי סבו(Cebu), האי בוהול(Bohol), איי הנגרוס(Negros Oriental) ועוד!

בקבוצת איי מינדנאו, ניתן למצוא את דבאו(Davao), איזור די מבודד ושמור מאיזור מינדנאו המתאפיין בחופים לבנים, ההר הגבוה בפיליפינים הר ׳אפו׳(Apo) וידוע בחוות הפנינים(Pearl Farm) שם, במינדנאו, גם האי קמיגין(Camiguin) ונחשב לאתר תיירות שעדיין לא התפתח' אך מבוקר ע״י תיירים רבים בכל שנה להינות מהחופים הלבנים וממספר הרי הגעש אשר על האי.

חשבתם על טיול בין האיים בפיליפינים? לחצו כאן

טיולים בפיליפינים – נופים עוצרי נשימה, ילידים בכפרים חבויים ונופש מתוק

הטיולים המוצעים באתרינו, מגוונים מאוד. במסלולים לטיול בפיליפינים שאנו מציעים, תהיה לכם האפשרות לראות את האתרים הידועים והפופולאריים במדינה. יש מספר אופציות מעולות לטיול באיזורים שונים, סגנון ורמת מחיר שונה, וכמובן בהתאם לצרכיכם. למגיעים לזמן קצר לפיליפינים, ניתן לבחור טיולים של 10-16 ימים, בהם ״תכסו״ איזורים מדהימים בפיליפינים ומהמפורסמים שבניהם.

למגיעים לתקופות ארוכות יותר, אנו מסייעים בבניית חבילה מתאימה, בהתאם לתקציב, אופי הטיול ומבחר האטרקציות הדרושות. 'טוריסמו פיליפינו' עובד עם שותפים באיים השונים אשר נבחרו בקפידה לאחר שנים של עבודה מול הגורמים בשטח, ובעזרתם אנו מוציאים טיולים באיזורים שונים במדינה.

טיסות לפיליפינים

תכנון טיול בפיליפינים

בבואכם לתכנן טיול לפיליפינים חשוב לזכור, שהמדינה עצומה בגודלה, התשתיות עדיין לא מסודרות ברוב האיזורים, התחבורה הציבורית מעט מסורבלת ויש לבדוק לעומק את מסלול הטיול, אמצעי התחבורה שיש לקחת ממקום למקום וכו׳.חשוב לתכנן מראש את מסלול הטיול, לבדוק את היעדים השונים והאטרקציות, להבין את המרחקים והזמנים שאתם צריכים על מנת לעבור ממקום למקום, אם במעבורת, או יבשתית או באמצעות טיסה.
במרבית המקרים, מעבר בין האיים יתבצע בטיסה, וזו הדרך הטובה, המהירה והמאוד משתלמת בדרך כלל.כאשר הנחיתה תתבצע במנילה, מה שבד״כ יקרה, חשוב לזכור שבמנילה יש מספר טרמינלים אשר מרוחקים אחד מהשני מרחק נסיעה של 5-10 כשאין תנועה וכ-30-45 דקות כשיש תנועה.
יתכן שתהיה לכם טיסה בינלאומית מטרמינל מסויים, וטיסה פנימית מטרמינל אחר ויש לקחת בחשבון את זמן ההעברה, הצ׳ק אאוט והצ׳ק אין בכל אחד מהטרמינלים.

ויזה לפיליפינים

לאזרחי ישראל אין צורך בויזה מראש לפיליפינים, לנו יש את הפריבילגיה לקבל עד 59 ימים מרגע הכניסה למדינה. אם תרצו להאריך את השהות שלכם במדינה, יש באפשרותכם לקבל ארכה במקום באחד ממשרדי ההגירה השונים.

חיסונים ובתי חולים

רצוי להתייעץ עם מרפאת מטיילים לפני ההגעה לפיליפינים, לפחות מספר חודשים לפני ההגעה. יש צורך בחיסונים וההמלצות משתנות מעת לעת.
ברחבי איי הפיליפינים ניתן למצוא בתי חולים ומרפאות פרטיות. למעשה, בכל אי ניתן למצוא בית חולים קטן, אך רצוי מאוד לבדוק מראש עם אנשים שמכירים את המקום, אם בית החולים הוא טוב מספיק לטיפול וכמובן לאשפוזים אם מתעורר הצורך.

מפת הפיליפינים (עם לינקים ליעדים הנבחרים במדינה)

יעדים נוספים...

אל נידו

קרמואן

קורון

מנילה

האי סבו

בנאווי

האי בורקאי

האי בוהול

You don't have permission to register
Call Now Button